فروش محصولات خود و کسب درامد بی نظیر
فروش محصولات خود و کسب درامد بی نظیر
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

استخدام در سیستم كسب درآمد از فروتل


کسب درآمد ماهیانه بالای 500 هزار تومان از فروتل

عضویت در سیستم همكاری و كسب درآمد از فروتل برای تمامی افراد در ایران و سراسر جهان آزاد است و هر فردی با هر مقدار دانش و توانائی می تواند از سایت فروتل درآمد بسیار مناسبی كسب كند. در سیستم كسب درآمد از فروتل شما با یك كلیك و در یك لحظه می توانید از 100 تومان تا 100 هزار تومان درآمد داشته باشید كه به شرط همكاری مداوم و حرفه ای شدن در این كار ماهانه درآمد قابل توجهی خواهید داشت و می توانید این كار را به عنوان یك شغل پردرآمد در منزل برای خود در نظر بگیرید كه زمان زیادی هم از وقت شما را نمی گیرد.

         چطور می توانید با فروتل پولدار شوید ؟!!

دو روش كسب درآمد از طریق فروتل:

  1. روش اول) تبلیغ و فروش مستقیم محصولات فروتل و گرفتن پورسانت از هر فروش در فضای اینترنت
        مراحل :
    عضویت در سیستم كسب درآمد فروتل
    مطالعه روشهای تبلیغ ارائه شده در پنل كاربریتان
    خرید محصولات فروتل توسط مشتریان از طریق لینك متعلق به شما كه در پنل كاربریان قرار دارد
    واریز پورسانت به حساب بانكی شما دو بار در ماه (كلیه تراكنش ها و خریدهای مشتریان كه از طریق لینك شما انجام گرفته باشد در پنل كاربریتان قابل رهگیری می باشد و امكانات كاملی برای كنترل صحت فعالیتها در اختیار شما قرار داده شده است)
     
  2. روش دوم) معرفی سیستم ما به دیگران و به عضویت درآوردن آنها با كد معرف خودتان
        مراحل :
    عضویت در سیستم كسب درآمد فروتل
    مطالعه روشهای تبلیغ ارائه شده در پنل كاربریتان
    به عضویت درآوردن دیگران از روشهایی كه در مرحله قبل به شما آموزش داده شده است
    7 درصد از پورسانت فردی كه شما به سیستم معرفی كرده اید برای همیشه به شما تعلق خواهد داشت
    واریز پورسانت به حساب بانكی شما دو بار در ماه (كلیه تراكنش ها و خریدهای مشتریان كه از طریق فردی كه شما معرفی كرده اید در پنل كاربریتان قابل رهگیری می باشد و امكانات كاملی برای كنترل صحت فعالیتها در اختیار شما قرار داده شده است)
روشهای فوق به صورت كلی بیان گردید و برای اطلاع از جزئیات بایستی عضو سیستم شده و بخش های مختلف پنل كاربریتان را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

 

خریدکنید،تخفیف بگیرید و هدیه دیافت نمایید

روشهایی كه شما می توانید از هر كدام از آنها به تنهایی و یا با هم برای تبلیغات و بازاریابی و كسب درآمد استفاده نمائید به شرح زیر است :
تبلیغ محصولات یا خدمات در سایت و یا وبلاگ خودتان (دانش فنی زیادی لازم ندارد) یا تبلیغات از طریق ایمیل ، تبلیغات در گروه های یاهو و گوگل و سایتهای متنوع اینترنتی مشابه ایستگاه و غیره ، تبلیغات در اتاقهای چت یاهو و غیره ، تبلیغات به وسیله بازاریابی در سطح شهر ، تبلیغات تلفنی ، استفاده از پوستر و بروشور و یا هر روش دیگر كه خودتان برای تبلیغات مناسب دیدید و یا هر روش تبلیغی كه ابداع كنید.

ثبت نام در سیستم كسب درآمد

 

 

 

________________________________________________________________________________

سلام این بار می خوام سیستمی برای فروش محصولاتتون بهتون معرفی کنم که با عضویت در اون میتوانید محصولات خود بصورت فوق العاده بفروشید و پول خیلی خوبی به دست اورید...

 

فروتل مخفف « فروشگاه تلفني » مي باشد.
فروتل از 3 ركن اصلي « فروشنده - شبكه فروش فروتل - خريدار » تشكيل شده است. آرم فروتل نشاندهنده اين سه بخش مي باشد كه سه نفر دستهايشان را بر روي شانه هاي همديگر گذاشته اند و حلقه ي اتحادي را تشكيل داده اند.
فروتل سيستم پيشرفته و جامع تبليغات، بازاريابي و فروش مي باشد، اين شبكه بسيار گسترده در سراسر ايران از ده ها هزار بازارياب و سايت اينترنتي و وبلاگ و تركيب انواع روشهاي تبليغات و بازاريابي سنتي و مدرن تشكيل شده است. كليه كالاها و خدمات مجاز از طريق اين سيستم به صورت گسترده قابل فروش است.

شبكه فروش فروتل به كمك ده ها هزار همكار فروتل، با تمام امكانات و انواع روشهاي بازاريابي و تبليغات به افزايش فروش فروشنده و خريد آسان، ارزان و راحت براي خريدار با مديريت متمركز فروتل سرويس دهي مي كند.

 

      آغاز فروش با فروتل در كمتر از يك ساعت

پس از تكميل فرم آنلان ثبت نام توسط فروشنده، ظرف كمتر از يك ساعت پنل مديريتي در اختيار فروشنده قرار مي گيرد تا محصولات خود را وارد سيستم فروتل نموده و همزمان با ورود محصولات توسط فروشنده بازاريابي و فروش محصولات در شبكه گسترده فروتل آغاز مي گردد، پس از 10 الي 14 روز از تاريخ عقد قرارداد، جمع آوري و توزيع سفارشات توسط پست در سراسر ايران آغاز مي گردد.

برای فروش محصولات خود بر روی بنر زیر کلیک کنید

 

كسب درآمد بالا و آسان از فروتل

 

برای حمایت از ما این روش کسب درآمد را با وارد کردن ایمیل دوستتان در باکس زیر و فشار بر روی گزینه ارسال به دوستانتان معرفی کنید....

 

« دعوت از دوستان »  
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد :
اين معرفي براي شما درآمدزاست!!
Email:

 

 _____________________________________________________________________________________

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: